Zprávy

Vědci z University of Cambridge říkají, že strojové učení je klíčem k auto-řízení auta

Projekt založený na Cambridgi je přesvědčen, že počítačový software je klíčem k autonomním vozidlům a společnost Wayve vyvíjí algoritmy strojového učení pro autonomní vozidla.Společnost Wayve, která zahrnuje mezi vedoucími vědci společnosti Uber, se domnívá, že průmysl dělal příliš mnoho ručního inženýrství a příliš málo strojního učení.

Firma zaměstnává na pozicích v centrále v Cambridgi.Wayne spoluzakladatel a generální ředitel Amar Shah píše:

"Chybějící kousek auto-jízdního puzzle je inteligentní algoritmy, ne více senzorů, pravidel a map. Lidé mají fascinující schopnost plnit složité úkoly v reálném světě, protože naše mozky nám umožňují rychle se učit a přenášet znalosti z mnoha našich zkušeností. Chceme dát našim vozům lepší mozky, ne více hardware. "

Wayne spoluzakladatel a CTO, Alex Kendall věří, že vybudování systému self-driving, který může bezpečně řídit na silnicích, je příliš obtížné zvládnout.

"Sázíme na technologie, jako je posilování a napodobování učení; myslíme si, že strojové učení poskytne průlom a poskytne autonomní vozidla pro všechny, všude, "řekl Kendall.S doktorem PhD od Cambridge University, Wayve testuje své algoritmy na veřejných silnicích Spojeného království. Společnost předtím zvýšila investice od společnosti založené v New Yorku, evropského fondu Fly Ventures a londýnského primárního kapitálu.

Tým Wayveho zahrnuje specilaity v oblasti robotiky, počítačového vidění a umělé inteligence z univerzit v Cambridgi a Oxfordu.

Jeho práce se pohybuje od používání hlubokého učení pro pochopení vizuální scény až po samostatné rozhodování v nejistých prostředích s profesorem Zoubinem Ghahramanim, vedoucím vědkyně Uber, je investorem v Wayve.Wayve je podporován admirálem v tomto procesu při poskytování komplexního pojistného krytí vozidla.

"Admirál s potěšením podporuje tuto studii. Jsme nadšeni vizí, kterou představil Wayve, a jejich zaměření na testování na silnici je považováno za klíčové pro pochopení rizik a dopadů autonomních systémů, které se přinášejí na naše silnice, "uvedl vedoucí automobilového partnerství admirála Gareth Rees.